A New Direction-chapter four4

När den var slut var jag snabbt och hämta en till dricka, som var fylld av alkohol först denna gången tog jag en stark öl i stället. Jag klunkade den snabbt och spriten brände i halsen. Jag gick ut på dansgolvet som i själva värket var vardagsrummet, över allt stod ungdomar och dansade tät, tät ihop. Ut med väggarna stod några ungdomar tätt ihop slingrade och hånglade upp varandra. Jag ser att Selma redan har hittat någon att hångla upp fast jag blir inte förvårnad, hon har alkohol i kroppen och är inte direkt blyng utan den i kroppen heller, plus att hon är fett snygg vilket bara är ett plus. En mörkhårig kille börjar dansa tätt intill mig och jag trycker mig hårdare mot honom samtidigt som jag sakta rörde mig upp och ner och vikade på mina höfter ungefär som alla andra ungdomar här. Han fattar vinken och lägger sina händer på min höfter och vi rör oss i takt till musiken. Han lutar sig fram och kysser mig i nacken innan han säger.
-Hey sexy.
Hans andedräkt stinker av alkohol vilket min säkert också gör så jag bryr mig inte utan vänder mig om så vi står ansikte mot ansikte och jag svarar honom med ett enkelt.
-Hey..
Han böjer sig sakta ner mot mig och jag ställer mig på tå för att möta honom i en kyss, sakta öppnar jag munnen och likså gör han och vi låter våra tungor leka och smeka varandra en stund innan jag drar mig ifrån för att hämta andan, fast snabbt är han's mun vid min igen. Jag kan inte avgöra om det var pågrund av alkoholen eller om jg verkligen känner något med det går en stöt igenom hela kroppen och jag blir alldelens varm och glad.
______________________________________________________________________________________________
Sorry att ni har fått vänta så länge men nu är det äntligen här! Förlåt för att kapitlet är så kort men om jag inte skulle avsluta här så skulle det blivigt JÄTTE långt och hadde planer till nästa kapitel när jag skrev det i blocket som jag ville ha lite för sig själva ;) Hoppas ni tyckte om det :D
MASSA KÄRLEK FRÅN MIG! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback